De voorbereiding - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van Geert Jan, Henk, Herman, Jan, Roelof, Joost - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van Geert Jan, Henk, Herman, Jan, Roelof, Joost - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan, Henk, Herman, Jan, Roelof, Joost

24 September 2012 | Nederland, Ter Apel

Beste volgers,

Op 3 oktober 2012 vliegen we naar China. We hebben al aardig last van de Gele koorts. In Kumming begint onze reis naar Hanoi in Vietnam.
We hebben een interessante route voorbereid. We reizen door steden met miljoenen inwoners en over het wonderbaarlijke en kleinschalige platteland in China en Vietnam. Ook gaan we met goede moed en goed voorbereid het hooggebergte tegemoet.
Met dit dagboek willen we allen die ons willen volgen de gelegenheid geven deze reis te beleven.
We zullen ons best doen om je op de hoogte te houden. Als je wilt kun je laten informeren als we iets hebben toegevoegd aan dit digitale dagboek. Dit kun je regelen door je aan te melden voor de mailinglijst op deze site.
We bedanken allen die het ons mogelijk hebben gemaakt deze reis te mogen en te kunnen ondernemen.

Veel leesplezier en "totziens" in ons dagboek.

Henk

• 03 Oktober 2012 - 09:33

David Vriesendorp:

Fietsers,

Prachtige reis voor allemaal en hoop op kruidige verslagen af en toe. Bijzonder om dti mee te maken. Vanuit een regenachtig Scheveningen onze hartelijke groeten

David Vriesendorp

• 03 Oktober 2012 - 13:07

Frank Elshof:

Mannen,

geniet van de prachtige reis; ben zeer benieuwd naar jullie wederwaardigheden onderweg; zal jullie dan ook op de voet volgen; hartelijke groet,

Frank Elshof

• 03 Oktober 2012 - 13:19

Ruurd Verdam:

Beste mensen
    Wat een fantastisch mooi avontuur staat jullie te wachten.
    Een heel mooi land, betere temperaturen dan hier waar ik net de haard heb opgestookt, en vriendelkijke mensen.
    En natuurlijk een flink aantal kuitenbijters, en dan de moed zien op te brengen - als er toch niets gereserveerd is - om niet voor de de verleiding van de eerste beste slaapplaats of anderszins te bezwijken.
    Ik wens de mannen veel succes, toon jullie karakter (maar met mate :-) ).
    Ruurd

Geert Jan, Henk, Herman, Jan, Roelof, Joost

In 2009 en 2011 werden twee bijzondere fietstochten georganiseerd onder het motto bridging communities, bridging continents. De eerste tocht ging van Rome naar Mecca en de tweede van Amman-Aqcaba naar Rome. Voor meer info zie de websites: http://www.cycletourromemecca.nl en http://www.cycletourmeccarome.nl De huidige tocht, ook wel de kleurrijke route geheten, zal 6 van de deelnemers van de vorige tocht(en) van Kunming, China, naar Hanoi (Vietnam) voeren. Het zijn Geert Jan Olsder uit Delft Henk Holstein uit Ter Apel Herman van Kesteren uit Exloo Jan Keesen uit Heiloo Roelof ten Doesschate uit Groesbeek Joost Meuwese uit Heilig Land Stichting. Op 3 oktober vertrekken we uit Amsterdam. Op 30 oktober zullen we daar weer terugkeren met naar wij hopen een inspannende, intensieve, indruksvolle, fietsreis.

Actief sinds 22 Sept. 2012